Skip to content

Slapparsöndag

26 mars, 2012
tags: ,

image

Sprang förbi blomsteraffären i fredags och totade ihop en bukett att njuta av. Tycker att mörkröda blommor gör sig fantastiskt mot lila och jag älskar fresior (de doftar ljuvligt, och jag hade sådana i min brudbukett).

Där kom den, den stora tröttheten. Efter elva timmars sömn var jag fortfarande inte pigg och efter frukosten gick jag och la mig i soffan med en bok och det tog inte lång tid innan jag sov igen. Och sov, och sov, och sov. Vaknade inte förrän vid sextiden(!). Det är så det är för mig. Jag kan sova hur länge som helst utan att jag blir piggare. Så idag har jag inte gjort många knop. Jag har gjort boeuf bourguignon av långkoksköttet från igår, det är allt. Sådana dagar behövs också.

No comments yet

Kommentera

