Skip to content

När det är lite mycket

16 februari, 2012
tags: ,

Jag vet inte riktigt hur jag tänkte när jag planerade den här veckan. Den har varit trevlig, men tämligen hektisk. Jag gick in i det hela med en stor sömnskuld från helgen, efter bästa Emmas fabulösa event (det kommer en utförligare rapport när jag har tid hemma!). Det var värt det, absolut, men nu får jag betala. I måndags myste jag och maken med semla och tog igen lite förlorad tid. I tisdags åt jag middag hos min äldsta vän och hennes lilla dotter, också väldigt mysigt och lugnt, men kvällen blev lite sen. Igår var det sedvanlig onsdagsträff (som krockade med hela två roliga jobbevent!). Sent igen. Och igår kväll återvände jag till gamla jaktmarker och satt på skolbänken för att bli klar med lite släp. Full rulle. Hinner knappt prata med maken och på morgnarna ligger vi i en varm hög tillsammans med katterna och vill inte gå upp. Ser verkligen fram emot helgen, då vi ska kramas, prata, åka skidor, baka semlor och sova…

No comments yet

Kommentera

