Skip to content

Stämningsfullt

5 december, 2011


Jag är inte så mycket för att dekorera mitt hem med prylar (det blir så jobbigt att städa då och katterna har ofta ner dem) men det finns ett ställe jag alltid försöker hålla fint och som faktiskt är rätt fullt av småsaker som betyder något för mig. Att sitta ner framför det här och filosofera en stund ger alltid ro i själen, men jag glömmer det lätt. Stjärnan i fönstret hittade jag på Indiska häromdagen. Just stjärnor säljs ju lite varstans kring jul så jag passade på, även om den här kommer att få hänga i fönstret året runt.

One Comment leave one →
  1. 5 december, 2011 18:02

    FInns inget mer stämningsfullt än levande ljus!
    Önskar dig en fortsatt fin adventstid!
    /Anna-Karin

Kommentera

