Skip to content

Dag 30 – Ett sista ögonblick

13 december, 2010

Det sägs att livet består av en lång räcka ögonblick. Kanske är det så. Idag har jag haft en del adrenalinstinna sådana. Ögonblicket när jag insåg att jag var halvvägs hemma och inte hade gått till biblioteket för att låna böcker till exjobbet (sedan insåg jag att jag ju ska dit imorgon igen så då gör det ingenting) och ögonblicket då jag trodde att jag skulle behöva läsa till en kurs (innan jag såg anteckningarna från studievägledaren om att jag borde kunna ersätta den med en redan läst kurs). Tur att det gick över fort.

One Comment leave one →
  1. 14 december, 2010 13:51

    Ha ha ha! Virrighet är en dygd ibland 🙂

Kommentera

