Skip to content

Dag 22 – Det här upprör mig

5 december, 2010

Jag blir upprörd av ganska mycket. Jag är en ganska känslig person i det avseendet. Min mor är väldigt duktig på att göra mig upprörd, även om hon aldrig gör det med flit. Valkampanjer upprör mig, märkte jag nu senast. Hela valet upprörde mig faktiskt – jag kunde knappt logga in på facebook eftersom jag blev så upprörd över alla åsikter (av den vansinnigt fördömande sorten) som folk slängde ur sig på sina statusrader. Bara att tänka på det nu gör mig upprörd.

One Comment leave one →
  1. 6 december, 2010 19:33

    Ha ha ha! Det är så det är att ha en tant inuti 🙂

Kommentera

