Skip to content

Dag 19 – Något jag ångrar

2 december, 2010

Jag ångrar oftast saker jag säger. Jag har lätt för att slänga ur mig saker utan att tänka, och sådana saker är också lätta att ångra. Men generellt ångrar jag mig sällan någon längre stund. Efter uppbrottet med x2 ångrade jag att jag inte var den som tog steget och gjorde slut, men jag verkar ha kommit över det nu för det bekymrar mig inte längre.

Något jag däremot alltid ångrar är när jag låtit bli att plugga och att utföra uppgifter i tid. Jag ångrade det redan under min första utbildning men jag verkar inte ha lärt mig ett dugg, för när jag fick en ny chans så blev det inte särskilt mycket bättre. Det är därför jag sitter här nu, med 51 poäng kvar att ta på min utbildning och förväntat examensdatum i mars. Det är inte helt lätt att knåpa ihop de där poängen, även om en del är sådana som trillar in bara jag redovisar en sista labb.

2 kommentarer leave one →
  1. 2 december, 2010 16:14

    I hear you! Jag har ett 20-tal poäng att skramla ihop innan komplett utbildning. Men det gör vi väl i vår, va?!

    • 2 december, 2010 21:37

      Innan april! Annars får jag inte jobbet jag sökt 🙂

Kommentera

