Skip to content

Dag 15 – Min första kyss

28 november, 2010

Jag kommer faktiskt inte ihåg den. Alls. Men jag misstänker att det var en rätt slemmig affär, samt att jag tyckte det var rätt otäckt med tanke på att jag hade bacillskräck i ”första-kyssen”-åldern. Första kyssen med x1 kan jag inte heller komma ihåg… Min första kyss med maken kommer jag dock ihåg, men den är vår ensak! Och änderna som var våra enda vittnen skvallrar inte 🙂

2 kommentarer leave one →
  1. 29 november, 2010 06:13

    Visst är det lite sorgligt det där? Jag minns den inte heller, men önskar att jag gjorde det. Det är alltid så romantiskt att lyssna på folk somminns sin första kyss som om det vore igår.

  2. 29 november, 2010 07:43

    Det kanske har att göra med hur bra den var? Det som kan vara min första kyss var som sagt ganska slemmigt, och inte det minsta romantiskt…lätt att glömma bort då.

Kommentera

