Skip to content

Dag 13 – Den här veckan

26 november, 2010

Måndag: Pluggade en del, men inte tillräckligt. Larvade runt hemma i mjukiskläder. Skrattade åt Juckande Jarlen. Gosade katt.

Tisdag: Skrev två sidor av bakgrundsdelen till exjobbet. Åkte till Forodrims lokal och packade upp efter banketten. Promenerade till Birger Jarlsgatan och gick på tjejmiddag på ett IT-konsultföretag där. Trevligt! Vi var tio gäster och fem från företaget, åt, drack vin, pratade.

Onsdag: Städade, tvättade håret. Spammade en kursare med länkar till t-shirtar. Skickade in en ansökan till företaget jag var på tjejmiddag hos. Fick panikköpa present från maken till svärmor. Åt middag hos svärmor.

Torsdag: Gick upp tidigt (för att vara jag). Läste in lite texter, gjorde köttfärssås. Träffade min handledare och gick på ett intressant seminarium om internetcommunities. Fick god middag av maken. Fick svar från företaget – jag får komma på en första intervju!

Fredag: Har än så länge bara gått upp, men ska läsa lite matte och sedan programmera. Ikväll ska jag laga renskav.

Lördag: En hektisk dag. Maken åker och handlar medan jag åker och hämtar en låda rökta renhjärtan. Sedan är det kalas hela eftermiddagen och kvällen.

Söndag: Sovmorgon och sedan åker maken norrut för att jobba.

No comments yet

Kommentera

