Skip to content

Dag 12 – Vad du har i väskan

25 november, 2010

Min väska är oftast en svart och grön ryggsäck av märket Everest. Den tillhör egentligen maken men jag övertog den (lånar på obestämd tid) när han skaffade en datorryggsäck. Detta har jag alltid med mig:

Handkräm (jag har alltid torra händer!)
Läppsalva (BiOlivs läppsalva med honung!)
Nycklar
Bricanyl (särskilt nu när det är kallt och jag får problem med luftrören pga detta)
Plånbok
Myntbörs
mp3-spelare
Mobiltelefon
Dessa saker finns alltid i min väska, utom när de laddas eller används. De förvaras alltså där (mycket praktiskt!).
Vidare har jag alltid:
(minst) en bok (om jag riskerar att läsa ut den har jag flera), vilken bok det är varierar naturligt nog
Oftast har jag med mig:
papper, penna, kalender.
Just nu finns även en påse godis i min väska, samt en lapp med saker vi behöver handla till festen på lördag.

No comments yet

Kommentera

