Hoppa till innehåll

Håret växer

16 februari, 2010

En av anledningarna till att jag migrerat till WordPress är kommentarerna. Blogger har ett jobbigt sätt att visa kommentarer och deras system gör det mycket svårt att se om man fått kommentarer på gamla inlägg. Nu när allt har flyttat hittar jag en massa kommentarer som jag faktiskt inte sett förut. Bland annat en från någon som kallar sig kjemal som säger följande: ”Hej Älvan.Idag är det exakt ett år sedan du senast la in en bild på ditt fantastiska hår. Hur långt kan det vara idag, månntro?”

En älva kan inte motstå sådant så här kommer de senaste längdbilderna!

Så här långt var det i januari 2009...

Förra året hade vi sängen i vardagsrummet eftersom jag målade om sovrummet då. De senaste längdfotona är tagna på samma ställe men nu har vi en stereobänk och en soffa där sängen stod. Det är den välstädade delen av vardagsrummet ska kanske tilläggas.

Så här långt var det dagen före julafton 2009.

Som synes är skillnaden inte enorm – håret växer lite långsammare nu, vilket förmodligen har att göra med att jag inte har toppat det på länge.

Här markerar jag var min rumpa slutar, dvs. var gränsen för "classic length" går.

One Comment leave one →
  1. 16 februari, 2010 15:07

    Hejsan!

    Hoppade också över till WordPress i helgen, efter att ha bloggat på både Metrobloggen och blogg.se
    Tycker att det funkar kanonbra än så länge!

Lämna en kommentar