Skip to content

IKEA

30 juli, 2007

Besökaren och jag lyckades ta oss helskinnade genom IKEA idag. Min plånbok klarade sig något sämre men det får man räkna med! Nu har jag åtminstone ett sängbord (efter ett år i den här lägenheten tröttnade jag på att ha en gammal kartong bredvid sängen). Egentligen ville jag ha ett vitt, men när allting var på plats insåg jag att det antikbetsade trots allt är snyggare. Och det var billigare.

Förlåt för den kassa bildkvalitén förresten, jag fotograferar i RAW-format nu men har fortfarande inget Photoshop så jag krymper bilderna i Paint… *duckar för att inte få ruttna tomater i huvudet*

4 kommentarer leave one →
  1. Josh permalink
    31 juli, 2007 09:20

    Tips: Plocka hem XnView. Trevligt bildvisningsprogram som även fixar enklare bildredigering, som t ex storleksjustering.http://www.xnview.com/

  2. Drottningen permalink
    1 augusti, 2007 16:37

    är det en leksvik jag ser?

  3. Teheimar permalink
    3 augusti, 2007 08:30

    Hej hej! Snygg litet sängbord eller vad såna nu kallas. Dock RAW i paint… uh oh.. uh. *läskigt. Men men.

  4. Ms Garbo permalink
    10 augusti, 2007 13:31

    paint är värdelöst just till att förminska bilder. Värdelöst på riktigt.Det där måste vi styra upp…

Kommentera

