Skip to content

Eldräv

27 juni, 2007

Igår lyckades jag, efter lite pillande, ladda hem Mozilla Firefox. Jag förstår inte hur jag har klarat mig utan det! Yay för webläsare som fungerar som man vill (och bonuspoäng för att man kan få söta katter att trycka på istället för tråkiga symboler). Vad som till sist fick mig att ta steget var att det där med feeds inte verkade fungera i Explorer. Och efter mindre än ett dygn har jag redan fyllt större delen av första raden med flöden jag prenumererar på.

2 kommentarer leave one →
  1. Josh permalink
    28 juni, 2007 05:27

    Firefox är mer än en webläsare som fungerar som man vill. Framför allt är det en webläsare som tolkar kod så som kod skall tolkas, enligt standard. 🙂

  2. Madelene Nattfrost permalink
    30 juni, 2007 15:03

    Firefox is the shit! När man väl börjat använda det vill man inte ha något annat. 🙂

Kommentera

